Оголошення
Які існують підводні камені при зверненні до суду в момент встановлення факту смерті та народження на непідконтрольній території. PDF Друк e-mail

Великоновосілківське бюро правової  допомоги Маріупольського місцевого центру з надання безоплатної вторинної  правової допомоги  повідомляє, що при укладенні договору дарування часто виникають питання  що саме оформити заповіт чи договір дарування.

При розгляді даної проблеми встановлення фактів ( народження та смерті)  потрібно пам’ятати, що дана процедура поділяється на  декілька складових частини;

Першою дією особи яка бажає зареєструвати факт (смерті та народження), звернення органів ДРАЦС за офіційною відмовою.

Другою дією особи яка  вже отримала довідку (довідка використовується лише для звернення до суду надалі довідка буде не потрібна)  від  органів ДРЦС.

Третя дія особи яка отримала довідку про відмову у  Територіальних органах ДРАЦС, потрібно звернутись до найблищого офісу системи Безоплатної правової допомоги. Для складання заяви про встановлення факту смерті чи (народження) на непідконтрольній території.

Четверта дія особи якій вже склали заяву про встановлення факту  (смерті чи народження) потрібно звернутися до місцевих органів суду. Для того щоб суд залучив дану справу до розгляду та надав ухвалу про відкриття провадження у справі, з якою особа повинна піти до органів ДРАЦС.  Задля отримання заяви про проведення засідання без їхньої участі  (без участі органів ДРАЦС) особа отримавши заяву йде до місцевого суду для отримання рішення  про встановлення факту (смерті народження). Після отримання рішення  про встановлення факту смерті, особа  йде до органів ДРАЦСУ та отримує свідоцтво про народження чи смерть на непідконтрольній території.

 
Звіт про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата на посаду селищного голови (остаточний) PDF Друк e-mail

Петрової Людмили Василівні

 

Куропятника Олександра Миколайовича

 
Порядок прийняття спадщини! PDF Друк e-mail

Трапляються ситуації коли спадкоємці у зазначенні законодавством України строки не встигли звернутися до Нотаріальної контори для того аби прийняти спадщину. В даному випадку вам потрібно знати як поновити строк для прийняття спадщини. Отже потрібно розглянути детальніше порядок поновлення строку.

Відповідно до ст.1220 ч.1,2,3, Цивільного Кодексу України спадщина відкривається внаслідок смерті особи або оголошення її померлою. Спадкоємці за заповітом чи за законом мають право прийняти спадщину або не прийняти. Спадкоємець

Згідно ст. 1279 ч. 1 та 2 для прийняття спадщини встановлюється строк у шість місяців, який починається з часу відкриття спадщини. Якщо виникнення у особи права на спадкування залежить від неприйняття спадщини або відмови від її прийняття іншими спадкоємцями, строк для прийняття нею спадщини встановлюється у три місяці з моменту неприйняття іншими спадкоємцями спадщини або відмови від її прийняття.

Якщо строк, що залишився, менший ніж три місяці, він подовжується до трьох місяців. Спадкоємець який бажає прийняти спадщину але на той час не проживав постійно із спадкодавцем, має надати до нотаріальної контори а в тих населених пунктах де немає нотаріальних контор, до органів місцевого самоврядування заяву про прийняття спадщини.

 
Звіт про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата на посаду селищного голови PDF Друк e-mail

Петрової Людмили Василівні

 

Куропятника Олександра Миколайовича

 
Про дистанційні форми обслуговування громадян PDF Друк e-mail

ЗВЕРТАЙТЕСЬ ІЗ ЗАЯВАМИ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ДИСТАНЦІЙНО

 

Сервіс вебпорталу доповнено. Відтепер на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду: portal.pfu.gov.ua можна подати такі заяви:

Анкету-заяву про призначення пенсії.

Заяву про зміну способу виплати пенсії.

Заяву про зміну виплатних реквізитів.

Заяву на виділення долі в пенсії у зв’язку з втратою годувальника.

Заяву на поновлення виплати.

Заяву про зміну стану перебування в закладах держзабезпечення.

Заяву на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні.

Заяву про зміну особистих даних пенсіонера.

Запит електронної пенсійної справи.

Заяву про перерахунок пенсії.

Заяву на допризначення у зв’язку з наданими додатковими документами.

Анкету на виготовлення електронного пенсійного посвідчення.

Користуйтеся пенсійними онлайн-сервісами, бережіть себе і своїх близьких

 

КОРИСТУЙТЕСЬ ОНЛАЙН -СЕРВІСАМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ВЖЕ ЗАРАЗ

 

Оформляйте пенсію не виходячи з дому за допомогою електронних сервісів Пенсійного фонду

Все, що потрібно майбутньому пенсіонеру для призначення пенсії без відвідування Пенсійного фонду – подати анкету-заяву на автоматичне призначення через особистий електронний кабінет вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та надати згоду, шляхом проставлення відповідної відмітки на підтвердження подання документів для призначення пенсії в автоматичному режимі.

Але звертаємо увагу, що при формуванні такої електронної заяви потрібно заздалегідь підготувати скановані копії необхідних документів та натинути кнопку «додати файл» детальна інструкція знаходиться за посиланням https://www.facebook.com/vnovoselpfu/posts/885789705162987.

Результати опрацювання звернення (настання права на призначення пенсії, дата призначення та розмір пенсії) будуть відображені в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України у вкладці «Мої повідомлення».

 

ДІЗНАВАЙТЕСЯ ПРО РОЗМІР ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ НЕ ВІДВІДУЮЧИ ОРГАНИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

 

Кожен отримувач пенсійних виплат може перевірити загальну суму пенсії на вебпорталі електронних послуг: portal.pfu.gov.ua і для цього йому не потрібно відвідувати територіальні органи Пенсійного фонду.

В Особистому кабінеті вебпорталу в меню ліворуч є вкладка “Моя пенсія”. Натиснувши на неї, Ви дізнаєтесь про:

розмір пенсії;

вид пенсії;

на який строк призначено пенсію;

дату та суму останньої виплати.

Також на вебпорталі Ви можете довідатися про складові пенсійної виплати, утримання (у разі наявності) та виплатні реквізити (спосіб виплати пенсії, назву банку і розрахунковий рахунок).

Увійти на вебпортал можна:

або за ЕЦП (дізнатися більше ви можете за посиланням https://www.facebook.com/vnovoselpfu/posts/817882345287057)

або за номером телефону чи банківської карти (дізнавайтеся деталі за посиланням https://www.facebook.com/vnovoselpfu/posts/863970297344928)

Захистіть себе від корона вірусу — користуйтесь вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду!

 

Крім того, нагадуємо, що відповіді на питання з пенсійного забезпечення мешканці сільських рад можуть отримати за допомогою скайп-зв’язку управління за адресою: vnovoselpfuабо за телефонами «гарячої» лінії 067-159-05-66, 095-612-98-94.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 6