Чи правомірна відмова податкової інспекції у наданні відпустки терміном на 30 календарних днів у зв’язку з відсутністю торгівлі у приватного підприємця-платника єдиного податку? PDF Друк e-mail

 

Питання 3: Чи правомірна відмова податкової інспекції у наданні відпустки терміном на 30 календарних днів у зв’язку з відсутністю торгівлі у приватного підприємця-платника єдиного податку?

Відповідь: Згідно із п. 295.5 ст. 295 Закону України від 04.11.11 № 4014 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування обліку та звітності» (далі - Закон), який набрав чинності з 1 січня 2012 року, платники єдиного податку першої та другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. Календарний місяць – це період з першого по останній день місяця.

Інформація про період щорічної відпустки і терміни тимчасової втрати працездатності з обов’язковим доданням копії листка непрацездатності у відповідності до п. 298.3.2 Закону подається за заявою у довільній формі. При цьому Законом не передбачено конкретні терміни надання такої заяви.

Таким чином, Ви можете звернутися до інспекції з заявою у довільній формі про надання відпустки з 1 числа будь-якого місяця року.