«Пульс» податкової працює і для клієнтів митниці PDF Друк e-mail

Оновлений сервіс Міністерства доходів і зборів України — "Пульс податкової" почав приймати звернення представників бізнесу не лише з податкових, а й з митних питань. Тобто представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників податкового відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. Загалом з початку року від столичних платників податків на "Пульс податкової" надійшло 180 звернень. Наразі успішно розглянуто майже 99 % з них, за результатами службових перевірок вжиті необхідні заходи, про що фахівці податкової служби своєчасно відзвітували кожному заявнику. Нагадаємо, номер цілодобової телефонної лінії оновленого "Пульсу" — (044) 284-00-07