«Єдинникам» треба зберігати первинні документи три роки PDF Друк e-mail

 

Фізичні особипідприємціплатники єдиного податку зобов’язані зберігати первинні документи, на підставі яких заповнювалися дані книги обліку доходів і витрат та складалася податкова декларація платника «єдинника». До таких документів належить зокрема, виписка з банку, квитанція, чек або документ довільної форми про готівкову оплату товарів, робіт або послуг, якщо вони отримувалися у громадян або фізичних осібпідприємців. Також слід зберігати й інші первинні документи, які використовуються для складання податкової звітності за іншими податками та зборами – у разі їх сплати.

Первинні документи зберігаються не менш 1095 днів з дня подання податкової декларації «єдинника» або іншої податкової звітності, для складання якої вони використовуються.

За не збереження первинних документів до платників єдиного податку можуть бути застосовані штрафи в розмірі 510 гривень. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, - тягнуть за собою накладання штрафу в розмірі 1020 гривень.

Вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності регламентовано статтею 44 Податкового кодексу України.

Відповідальність за порушення строків зберігання документів встановлено ст. 121 Податкового кодексу України.